سلام ، به سایت شرکت معدنی دماوند خوش آمدید.

بازدید ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستانهای چالوس و کلاردشت (جناب آقای دکتر مطهری) و هیئت همراه

بازدید ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستانهای چالوس و کلاردشت (جناب آقای دکتر مطهری) و هیئت همراه

طی بازدید ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستانهای چالوس و کلاردشت (جناب آقای دکتر مطهری) و هیئت همراه از مجتمع صنعتی دونا در تاریخ 15/7/1402 گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت معدنی دماوند در راستای بهبود شرایط زیست محیطی در مجتمع سرب رنگ و جان به سمع و نظر بازدیدکنندگان رسید که مشروح موارد بشرح ذیل می باشد:

– اجرا و تکمیل عملیات گابیون بندی و افزایش ارتفاع آن جهت استحکام دیواره انباشتگاه باطله و جلوگیری از تخلیه باطله‌ها در مجاورت رودخانه در قسمت های شمال، غرب و جنوب انباشتگاه و با حجم مجموع 5,000 متر مکعب.

– لایروبی مسیر رودخانه همجوار با انباشتگاه باطله به نحوی که رودخانه در بستر اصلی خود جاری و حریم بستر و داغی سیلاب رعایت گردیده است.

– برنامه ریزی جهت اجرای طرح تثبیت بیولوژیک شیب شیروانی خاک روی مواد انباشگاه باطله و دامنه شیب محدوده لایروبی شده در جلسه مورخ 15/7/1402.

– افزایش سرعت حمل باطله‌ها طی سه هفته اخیر که تاکنون بیش از 20,000 تن از باطله‌های موجود در انباشتگاه به محل تونل‌های حفاری شده منتقل گردیده که با توجه به اینکه میزان ورودی به انباشتگاه باطله از خروجی آن کمتر می‌باشد، از نظر بصری نیز کاهش ارتفاع انباشتگاه باطله مشهود می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.